sobota, 5 lipca 2014

Wpis informacyjny


Zauważyłam, że coraz więcej czasu schodzi mi na szwendaniu po portalach i blogach i nie służy to mojemu eksperymentowi. W związku z tym zamierzam ograniczyć Internet do korespondencji (pocztę będę sprawdzać jak do tej pory: codziennie.

Kolejny kawałek wrzucę pod koniec miesiąca. Śpieszyć się nie zamierzam zwłaszcza, że
publikowanie na blogu i tak nie przynosi efektu, o jakim myślałam (i tak odzywają się do mnie głownie znane mi osoby). Jedyne plusy to uwagi do fragmentu (który już zniknął) i to, że Shun Camui przetrzepała (głownie) interpunkcję tego fragmentu – WIELKIE DZIĘKI.

W sumie mogłabym na razie usunąć blogi i otworzyć go, jak skończę eksperyment, na Wordpresie (tam przynajmniej można edytować komentarze), ale może ktoś jeszcze skomentuje fragmentu, więc niech sobie wisi.

Podsumowując zajrzę tu pod koniec miesiąca, ale gdy by ktoś miał mi coś do napisania adres i formularz zostają do dyspozycji.

Pozdrawiam i ładnej pogody na wakacje życzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz